2010-10-10
 21:12:53

Söndag...

Nu har jag formaterat om datorn IGEN, så nu funkar äntligen MSN för mig :D

Annars har det inte blitt mycket gjort idag, jag ville ta med tjejerna till lekparken när det var så fint väder o allt... men det blev inte så ändå :/
Får försöka göra det en annan dag istället!

Imorronbitti ska vi iaf in till stan och ta en massa blodprover på tjejerna... Sen hoppas jag att vi får veta vad det är för fel på dom!!

Idag gifte sig föresten Trisse och Sabina :)
Tyvärr hade vi inte möjlighet att åka ner och vara med på bröllopet, men jag hoppas att dom fick en fin dag iaf :)

Well well, nu får det bli filmtajm för mej..
Hörs sen
Kramar



© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2010-10-11, 14:06:23

Åh vad söta dom är alla tre


Madde
PUBLICERAT: 2010-10-13, 14:56:54 | URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Vilken fin bild!! :)


Helena
PUBLICERAT: 2010-10-13, 22:10:58 | URL: http://ehasweden.eu/wordpress

Jättefin bild och grattis till sonen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: