2010-10-20
 14:41:18

Ögoninflamation...

Nu har Pontus fått ögoninflamation på ena ögat :(
Jag ringde till vårdcentralen för en stund sen, men dom gav bara rådet att tvätta rent ögat ordentligt med steriliserat vatten, och om det inte blir bättre tills på fredag så skulle vi komma in med honom då.

Imorse såg ögat riktigt hemskt ut, han var helt ihopkleggad och kunde knappt öppna det :/ Tyckte så synd om honom... Men just nu ser det riktigt bra ut iaf, får hoppas det håller sej så nudå!


Så här såg Pontus öga ut igår kväll, sen blev det bara värre och värre under natten :/



Tidigare idag har vi varit inne i stan och handlat lite...
Först blev det dollarstore och sen MM, så nu har vi en massa mat och annat nödvändigt hemma igen, känns riktigt bra! :P

Imorron ska Daniel till arbetsförmedlingen igen och lämna in sina sökta jobb, och så ska jag till mamma o hälsa på en sväng också... Och på eftermiddan ska vi förhoppningsvis hyra kärra och hämta våra saker! Det skulle vara såå skönt att få det gjort nu...

 

Aja, nu ska jag göra annat
Hörs sen
Kram


mams
PUBLICERAT: 2010-10-20, 17:06:15

Kraken vad synd om honom hoppas det blir bra snart, Hans kanske kunde låna en kärra men då måste den tillbaka samma dag


Sofie
PUBLICERAT: 2010-10-20, 17:08:30 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Ja, usch det hoppas jag också :/ Vad bra, då kör jag tillbaks den till er efter att vi har hämtat tvättmaskinen då :)


milla
PUBLICERAT: 2010-10-20, 21:09:26 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

ush kan inte vara lätt så liten å ha infektion :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: