2010-10-24
 14:15:01

Kindvärk :(

Jag är genomförkyld och har haft hostattacker i över en vecka nu, men nu när hostan äntligen börjar gå över så har jag fått asont i kinden istället! Det gör ont ända ner i tänderna :S Helt sjukt ju!
Igår var jag tvungen att gå o lägga mej redan vid halv 10 för att jag inte kunde koncentrera mej på nåt annat än den där jäkla smärtan i kinden! Jag tog några panodil och då försvann iaf lite av det onda... Men vad faen är det för fel?! :/

Nu på förmiddan har jag och flickorna plockat pärlor över hela vardagsrumsgolvet...
Men nu vet jag inte vad vi ska göra, blir väl troligtvis inne iaf :)

Imorron åker Daniel till Linköping och jobbar!
Och han kommer nog få jobba ca 6-7 veckor om det inte blir klart fortare än dom har räknat med :)

Aja, nu ska jag starta en tvättmaskin...
Hörs sen
Kramar


Fidde
PUBLICERAT: 2010-10-25, 23:17:06

Låter som du har tandvärk kan kännas upp i kinden.


Sofie
PUBLICERAT: 2010-10-26, 20:16:57 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Usch nej det hoppas jag verkligen inte :/ har gått över nu iaf :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: