2010-10-30
 19:28:45

Nytt försök...

Det blev ingen hårfärgning igår, för jag kom på att det kanske inte är så mysigt att ligga i badet med sånt i huvvet :P
Så jag tänkte jag skulle göra det idag istället :)
Det ska bli intressant o se om jag kan täcka alla mina gråa strån med denna färg ;)



Aja...
Tidigare idag har vi bara varit hemma o tagit det lugnt.
Eller, jag tog med mej Pontus i vagnen och gick till affären på eftermiddan, men annars har vi bara varit hemma :)

Blä imorron åker Daniel iväg o jobbar igen :/
Det känns både bra o dåligt... bra när man tänker på pengarna som kommer rulla in sen, men dåligt för att vi ju inte kan träffas när han ligger borta. Och för att jag är så förbannat mörkrädd på kvällarna när jag är själv!! Jag hör konstiga ljud överallt i lägenheten och det tillsammans med lite livlig fantasi ställer till det när jag ska gå o lägga mej sen :/

Näe om jag skulle göra ett nytt försök o slänga i hårfärgen nurå...
Hörs sen
Kramar




Lotta
PUBLICERAT: 2010-10-30, 20:00:38 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Nej usch, det är inte kul att vara ensam på kvällarna :/ Förresten.... du frågade vem Eddie är och de är mit brorsbarn... mathias ban..men han vill inte ha nå med honom och gör :( tråkigt nog! Ville inte skriva de på FB.... Kramis...Hoppas håret blev bra! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: