2010-09-17
 13:45:59

Torsdag & lite fredag :)

Igår på förmiddan var jag iväg och tog bort stygnen och sen åkte jag hem o la mej och skulle vila eftersom både Pontus och Daniel sov, men precis när jag hade lagt mej så ringde mamma o berättade att dom var på väg hem från Hedtjärn så då var det bara o kliva upp igen :P

Så en stund senare kom flickorna hem, och dom verkade ha haft jättekul vid sjön :) Dom berättade att dom hade ätit grillad korv iaf och att dom hade fiskat och att dom hade åkt i mormors bil :)

Lite senare på eftermiddan sms:ade jag o milla lite grann och bestämde att hon skulle hämta mej och Pontus här hemma, så vid tre-halv fyra tiden kom hon och plockade upp oss :)
Sen mötte vi upp Lotta vid Åhléns och gick runt i lite affärer...
Träffade Mia och Hampus inne på Kapp Ahl, så jag pratade lite med henne innan vi gick vidare, och sen träffade vi Linn också :)
Innan vi åkte hemåt så gick vi in på Hemköp en sväng, så där blev det lite handlat iaf... Vi kom hem vid 19-tiden tror jag och då var det bara o slå sej ner o amma för Pontus sov under hela Ludvikavistelsen, så när vi kom hem hade han blitt lite hungrig!
Daniel o flickorna kom hem nästan samtidigt som mej, dom hade varit hos Ylva och firat Victoria på sin 10-årsdag :)

Nu ska jag snart åka till BVC och väga o mäta Pontus... Sen ska jag hem och bara ta det lugnt!
Imorron ska jag ev. gå på marknaden med barnen och mormor o morfar, fåse om jag orkar annars kanske flickorna får följa med mormor själva... känns inte så kul o gå när man ändå inte har några pengar :/

Nä nu måste jag börja åka bort mot bvc då..
Hörs sen
Kramar


Lilla Pontus :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: