2010-09-18
 21:28:26

Marknad :)

Tidigare idag var jag, pontus, isabelle och julia på marknaden med mormor o morfar, först gick vi runt lite bland stånden och sen gick vi bort till karusellerna så flickorna fick åka lite :)
I den ena karusellen åkte dom hästar och sen fick dom flyga elefant...

Julia :)

Isabelle :)

Båda flickorna på sin häst och åsna :P

 

 

Flickorna i elefanten :)

 

När vi kom hem la vi oss och vilade lite och nu när jag vaknade hade jag skitont i huvvet :(
Daniel fixade nyss lite mat åt oss, korvsnuttar med ris och currysås, jättegott! Och nu ligger flickorna och ska sova :)

Imorron är det söndag då och valet blir väl klart om jag inte har missuppfattat nåt... Det ska bli spännande o se vem som vinner!

Aja nu ska jag slappa lite innan sovtajm
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: