2010-09-23
 18:58:57

Dagisfoto...

Imorse vi klev upp vid 7-tiden som vanligt och sen körde jag flickorna till dagis... där var det fotografering idag så det ska bli kul o se bilderna sen :P

Medan flickorna var där så fick vi besök av BVC-sköterskan, så hon gick igenom lite broschyrer och pratade om vaccinationer o sånt. Sen när hon var klar och hade åkt så var det dags att hämta tjejerna på dagis igen :)
När jag kom dit så frågade fröknarna om jag var intresserad av att ta syskonbilder på barnen, så då gick vi bort till fotografen och skulle fixa det, men väl där så tvärvägrade tjejerna, dom ville minsann inte ta nå fler kort så då åkte vi hem istället :)

När vi kom hem så åt vi och sen la jag o pontus oss o vilade, och när jag vaknade hade jag skitont i huvudet igen :(  Jag fattar inte varför jag får huvudvärk varenda gång jag vilar! Drygt är det iaf...

Imorron ska jag till BVC med Pontus igen för lite vägning o mätning... fåse om han har gått upp nånting i vikt den här gången då!
Daniel kommer inte vara hemma på hela dagen imorron för han ska till Filipstad på ett möte.
Och flickorna ska väl till dagis som vanligt... :)

Aja, nu ska jag försöka bota huvudvärken
Hörs sen
Kramar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: