2010-09-08
 21:51:27

Onsdag...

Idag var jag till MVC och tog det där infektionsprovet, och det hade sjunkit ännu mer :)
Sen vägde vi Pontus när vi var där, så nu väger han 3530 gram, han har ju gått ner lite sedan förlossningen men nu hade han iaf gått upp över 100 gram igen så det betyder ju att han får tillräckligt med mat iaf! Skönt :)

När vi var där ringde Daniel o berättade att dom hade ringt från Falun och berättat att det inte var nåt fel på  flickornas njurar, dom var felfria så nu har vi ingen aning om vad det är som har gjort att dom har fått dessa symptom :S 
Men senare idag såg jag att Julia har små röda prickar över hela armarna, benen och magen, sen var hon och Isabelle väldigt rödprickiga inne i munnen också! Jag har pratat med läkaren om det och hon skrev upp allt men jag glömde att fråga vad hon trodde det kunde vara :/
Själv har jag läst lite på nätet och funderar på om det kan vara scharlakansfeber? Mmen jag har ingen aning! Läkaren skulle iaf skicka remiss så dom får ta nya prover nästa vecka...

 



Nu ska jag strax lägga mej och sova, är helt slut i hela kroppen...
Och imorron ska jag till MVC igen för o prata med min barnmorska om förlossningen... jag känner att jag behöver göra det :)

Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: