2011-04-15
 15:57:03

Lekparken :)



Igår på eftermiddan gick vi bort till lekparken så flickorna fick leka lite :)
Men vi var inte där så jättelänge för en stund senare åkte vi bort till Björkås o skulle byta däck på bilen men det gick åt skogen... Får göra det en annan dag istället, så nu är vi utan bil i några dagar då... :/

Sen när vi kom hem så åt vi och sen fick tjejerna gå o sova.. och vid halv 9 var jag dötrött jag med så då gick jag också o la mej.. Jag o Daniel skulle ha sett nån film på kvällen men det blev inget med det, får ta o göra det ikväll istället om vi orkar :P

Nu är Daniel o Ketty iväg o grejar med en massa saker... så under tiden har jag och tjejerna städat på deras rum, jättefint blev det :) Nu ligger alla barnen o ska sova så nu ska jag sätta mej o bara ta det lugnt en stund...

Hörs sen
Kramar





 

 

© Soffiloffis






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: