2011-04-25
 11:59:12

Påskhelgen...

 


© Soffiloffis




I lördags körde jag hem barnen till mormor på eftermiddan och sen när jag kom hem igen så började vi dricka lite Johan, Daniel o jag... dom spelade lite och så tjålade vi en massa skit :)
Senare på kvällen kom Wikman hit också...
En kul kväll var det iaf!

Igår var jag skittrött, vaknade väl vid 12 tror jag, sen åt vi lite och efter maten gick jag o Daniel och la oss o vilade och sen vaknade vi vid 17! Då hade Johan redan dragit så vi åkte in till stan och hämtade barnen :)
Sen blev det mjukglass på hillängskiosken innan vi åkte hemåt...

Idag har jag också varit trött som sjutton...
Jag har sendrag i båda benen, det känns nerifrån fötterna och nästan ända upp till ryggslutet så jag kan inte sitta eller ligga bekvämt hur jag än gör :/ Såå jäkla störande!


Aja
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: