2011-12-29
 23:27:00

En utmaning :)



Jag hittade denna utmaning hos Myflowergirl så jag snodde den ;)




1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

För 10 år sen var jag 20 år och festade väl typ varenda helg! Jag hade praktik på Pyssel & Prylar i Kopparberg, där jag även bodde. Längtade tillbaks till Ludvika mest hela tiden :) Flyttade "hem" igen ett eller två år senare :)


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

För ett år + några månader sedan föddes Pontus, så jag var föräldraledig vid den här tiden... Flickorna var hemma från dagis pga deras njursjukdom, dom fick ju inte bli förkylda eftersom läkarna inte visste vad det var för sjukdom dom hade, så vi gjorde väl inte särskilt mycket om dagarna. Var hemma o tog det lugnt bara :)

 

3) FEM SNACKS DU GILLAR

° Chips

° Lakrits

° Ostbågar

° Djungelvrål

° Smågodis

 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Haha jag kan nog inte texten till någon låt, är asdålig på att minnas sånt... hos mej är det melodin som fastnar i skallen istället :P

 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

° Flytta utomlands

° Köpa/bygga drömvillan

° Köpa husbil och ny bil

° Utbilda mig o slippa ta lån haha

° Resa massor!!!

 

6) FEM DÅLIGA VANOR

° Biter på naglarna :/
° Stressar mycket
° Tar åt mig ganska lätt
° Är lite slarvig tyvärr
° Måste sminka mej innan jag går utanför dörren, vet inte om det är en dålig vana? :)


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

° Vara med min familj

° Fotografera

° Se på film

° Skriva

° Festa nån gång ibland

 

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Kort-kort kjol... Jag har känslan av att jag inte passar i det haha :P

 

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

° Datorn,

° Kameran,

° Mobilen,

° Mina objektiv

° Blixten


10) PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Alla får göra den :)

 

Känn er utmanade. Gör listan och länka den hit!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: