2011-12-16
 14:46:24

Fredag




Igår vid 19-tiden kom Daniel hem från jobbet... förmannen hade skickat hem honom för han var alldeles likblek o svettades hur mycket som helst.
Även jag kände mej som ett lass skit hela dagen, jag har fått en hosta från h*vetet och feber :/ så jag gick o la mej i sängen o kollade på teve nästan så fort Daniel kom hem, sen kom han in o spelade lite NHL på Playstationet så vi låg o pratade hur länge som helst :)

Idag har iaf tjejerna varit på dagis... Pontus är fortfarande sjuk så han fick vara hemma idag också. Det syns verkligen på honom att han är hängig, plus att han hostar dagarna o nätterna igenom :/ Lille plutten!
Jäkla förkylning som aldrig verkar ge sig :(

Snart ska Daniel åka iväg o besikta sin brors bil, sen vet jag inte vad vi ska hitta på... Jag skulle vilja ta upp julgranen snart o klä den! :)
Imorron tror jag han skulle försöka laga vår bil. Hoppas att det går!

Kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: