2011-12-17
 12:18:06

Usch



Det känns som jag har fått en redig käftsmäll eller nåt... Jag känner mej alldeles uppsvälld i hela ansiktet och snorig så in åt skogsingen! USCH vad jag hatar o vara förkyld!!!! :/

Daniel ligger o sover o barnen leker inne på sitt rum :) Alla tre verkar må mycket bättre nu iaf...
Jag tror Daniel skulle försöka fixa vår bil idag... bara o hålla tummarna för att det går nurå!

© Soffiloffis



Jag såg i aftonbladet att en 45-åring hade blivit mördad mitt inne i Ludvika inatt :(
Jag hoppas verkligen att dom får tag på mördaren/mördarna!! Hur sjutton kan man göra så? Bara gå fram och slå ner någon helt oprovocerat, och sen stå och sparka på honom när han ligger ner? Fy fan! Det är ju helt sinnessjukt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: