2011-12-24
 21:44:48

Julafton!

© Soffiloffis



Nu äre jul... fast snart är den slut :)
Barnen öppnade sina julklappar här hemma när dom vaknade, och alla tre verkade bli nöjda o glada :P
Sen vid 14-tiden skjutsade Daniel hem mig o tjejerna till mamma/mormor, han o Pontus åkte hem till farmor o firade med henne, farfar o gammelmy :)

När vi kom fram fikade vi lite och kollade på Pippi Långstrump tills Kalle Anka började. När vi hade kollat klart på det så kom tomten, fast tjejerna såg direkt att det var morfar som gömde sig bakom skägget o tomteluvan :D
Det lät så kul när Julia sa med sin glada o förvånade röst "Men... Det där är ju inte tomten, det är ju morfar!!" :P

När alla hade öppnat sina klappar åt vi lite och en stund senare ringde jag till Daniel så då kom han o hämtade mej o tjejerna. På vägen hem svängde vi förbi hos Ketty igen så barnen fick öppna sina paket som dom hade fått av dom :)

Tyvärr glömde jag ju minneskortet i datorn här hemma så det blev inga kort tagna :(
Usch vad arg jag blev på mej själv när jag upptäckte det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: