2011-02-21
 00:21:00

Helgen...



I fredags kom Ketty o hämtade Isabelle, och samtidigt kom Johan hit. Sen åkte jag o lämnade Pontus hos Ylva och lite senare lämnade vi Julia hos mormor. Sen blev det en sväng in på systembolaget innan vi åkte hem och spelade lite på playstationet och wii:et. En kul kväll var det iaf!

Igår tog vi det bara lugnt... Jag vilade större delen av dagen då jag var helt slut :)
Jag är ju inte direkt van vid att dricka alkohol längre haha :P
Johan åkte hem på eftermiddan nån gång och Pontus o Isabelle kom hem igårkväll, Julia kom hem idag eftersom både våran bil och mormors bil var stelfrusna.. Men alla barnen verkar ha haft en jätterolig helg iaf :)



Den 16/2 förlovade sej Lotta o Robert :) Stort grattis till er! Hoppas ni hade en bra dag :)

Näpp nu ska jag nog gå o lägga mej, jag är aptrött!!
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: