2011-01-17
 10:44:04

Huddinge-resan...



Nu är vi hemma från Huddinge (vi kom hem i fredags men jag har inte orkat uppdatera än) och allt gick jättebra :)   Men vi har inte fått reda på vad det kan vara än, läkaren sa att hon hade några sjukdomar i åtanke men hon ville inte säga vilka det var än ifall det inte var nån av dessa. Och provresultaten från biopsin skulle ta några dagar så jag hoppas vi får nåt svar på den idag eller imorron!!
Julia fick iaf en medicin nu som ska minska på proteinet i urinet... vi får väl hoppas den kommer hjälpa!



När vi åkte ner dit kom vi rätt på direkten, jag trodde vi skulle köra vilse i Stockholm hundratals gånger men det gick ju bra :P

Första natten sov vi allihop på Ronald McDonald House, och där var det jättefint :)  Dom hade massor med lekrum så flickorna var helnöjda tror jag :P
Men sen andra natten fick jag o Julia sova på sjukhuset istället eftersom hon behövde dropp under natten... Och på torsdags förmiddag gjorde dom biopsin på henne.
Sen när hon hade gjort den skulle hon vara stilla i 24 timmar och det var ju verkligen lättare sagt än gjort, men efter en hel del protester så var hon väl rätt så lugn iaf...

På fredag vid lunchtid blev vi utskrivna och sen på eftermiddan kom vi hem :)
Nu är det bara o hålla tummarna för att det inte är något allvarligt!!


Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: