2011-01-03
 19:51:23

Det går snabbt :)



Nu har Pontus lärt sig att vända sej från rygg till mage, det lärde han sej på nyårsafton :)
Från mage till rygg lärde han sej tidigare, så nu vänder han sej fram o tebax hela tiden...  Det ser nästan ut som han vill börja krypa ibland också :P 
Fasen vad fort allt har gått den här gången, imorron blir han 4 månader!!! :O
När flickorna var små tyckte jag allt gick jättelångsamt, men ändå var dom ungefär lika gamla som Pontus första gången dom vände sej :)

Min lilla Pontus :)


Dagen före nyårsafton var vi ju till Falun med flickorna så dom fick lämna urinprov o blodprov, och imorron ska vi till Ludvika o göra samma sak igen. Sen den 12:e är det ju dags att åka till Huddinge så Julia får göra biopsin... så då blir vi där i ca tre dagar... Eventuellt gör dom biopsi på Isabelle också (vi tycker det är bäst att dom gör den på båda, för dom kan ju ha olika sjukdomar fast dom är tvillingar!), men dom i Falun hade tydligen inte pratat med Huddinge om det än, så vi vet inte hur det blir :S
Jag ringde till Huddinge idag och frågade om lite saker, men självklart glömde jag att ställa två av frågorna jag hade tänkt... så det blir te o ringa imorron igen då!!


Oj, det blev visst ett riktigt långt inlägg idag hehe
Men nu ska jag gå o bädda ner tjejerna igen
Hörs sen
Kramar





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: