2011-07-16
 14:02:00

Partyfredagen :)



Igår vid 18 kom mamma o hämtade mej o barnen, sen körde hon mej till marnäs :)
Men först visste vi inte vart Irene bodde så vi försökte kolla på eniro, men där stod det ingenting så jag ringde till Peter o frågade men han visste inte heller. Tillslut gick det iaf förbi en granne eller nåt så jag gick fram o frågade henne och som tur var visste hon vem det var :)

När jag kom upp dit satt Sabina o fixade sej, o efter ett tag droppade resten av folket in också :) Det var Ida, Conny, Peter och Sivan... och så Irene också förstås, det var ju henne vi var hos så :P
Sen satt vi o pratade ett tag innan vi skulle gå ner på SilverDollar.
Men vi ringde först för o kolla så dom skulle ha öppet, men dom stängde redan klockan 10! :(
Så då fick det bli Selmas istället...

Där träffade jag mina halvsystrar så vi satt o pratade ganska mycket... jag frågade lite om pappa o sånt och dom berättade lite om våra andra halvsyskon :) Det var jättekul o träffa dom iaf! Malin har jag ju träffat förrut, men inte Maria så det var kul :)

Vid 1 åkte vi hemåt, men det blev först en snabbis förbi vid mcdonalds :)
En kul kväll blev det... så det får vi göra om snart tycker jag!!
Lite tråkigt att inte Daniel följde med bara :/

Tyvärr blev jag bakis sen när jag kom hem, fick huvudvärk så det kändes som det skulle sprängas eller nåt... och så blev jag o må lite illa också men jag vägrade kräkas, drack tjugo liter vatten istället... och det hjälpte faktiskt, för sen somnade jag och när jag vaknade så mådde jag bra :)

Om några timmar kommer barnen hem :)
Men nu ska vi käka lite :)
Kramisar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: