2011-07-18
 11:58:04

Nya mardrömmar :/



Jag hatar mardrömmar, men inatt hade jag nog den värsta någonsin tror jag...
Drömde först att jag upptäckte en stor tumör i ögat!! Det var riktigt hemskt... den var stor som en golfboll :(
Sen ramlade jag o några andra ur ett flygplan (hur vi nu lyckades med det) och rakt ner i ett avloppsrör där det rann massor med vatten och som tillslut ledde ut till en ravin, så då ramlade vi flera hundra meter till... Som tur var vaknade jag efter det, men ändå :/  Usch!

Annars händer inte så mycket idag tror jag...
Daniel ligger o vilar, flickorna ritar och Pontus sitter o leker på golvet här bredvid mej :)
Tråkigt väder ute... så vi blir nog inne hela dagen :/

Kramisar



Källa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: