2011-07-26
 13:44:29

Besiktad...



Nu har Daniel besiktat bilen, Johan hängde också med... :)
Och det blev två tvåor... ena reg.nr-skylten måste bytas ut o så var det nåt med fjäderbenet(?) som han tydligen skulle svetsa nu nån dag :)
Så det var ju inte såå farliga fel som tur var...
Han lurade mig först o sa att det hade blivit körförbud så jag blev livrädd haha :P

Jag o barnen har varit hemma under tiden, så jag har möblerat om lite i sovrummet :)
Jag flyttade bl.a spjälsängen till väggen så nu slipper jag klättra när jag ska lägga mej på kvällarna :P

Tänkte att jag skulle gå ner i källaren o plocka lite sen när Daniel kommer hem, vi har ju lite kartonger här uppe som skulle behöva slängas ner där!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: