2011-06-19
 10:41:56

I min handväska



© Soffiloffis


Jag har sett att många visar innehållet i sina handväskor, så jag tänkte göra detsamma :)

 

Det här hittar man i min handväska:

1. Våtservetter

2. Blöjor

3. Trosskydd

4. Parfym

5. Nycklar

6. Fjärrkontroll till kameran

7. Mobiltelefon

8. Batteri till kameran

9. Putsduk till objektiv

10. Batterier till blixten

11. Macroobjektiv

12. Plånbok

 

Saker som brukar vara med men som inte syns på bilden är kameran, ett 50mm objektiv och blixten...



milla
PUBLICERAT: 2011-06-19, 17:24:55 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

prexis sån väska har jag med (åhlens)

Fick av Alice när jag föll år. Perfekt med längre axelrem, passar å hänga på vagn :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: