2011-06-16
 22:08:08

Jippi!

© Soffiloffis



Idag hade Daniel teoriprov och han klarade det :)
Bara o se fram emot uppkörningen nurå som är på tisdag!! Nervöööst :P

Tyvärr blev det ett litet missförstånd eller vad man ska kalla det för, efteråt. Så vi stod på varsitt håll och väntade på varann i två timmar! hahaha :D

Han hade lånat min mobil för o kunna ringa mej när han var klar (hade inga pengar på sin) och jag tog hans, sen satt jag där i bilen o väntade o väntade... jag var osäker på hur lång tid provet skulle ta och så var ju säker på att han skulle ringa som sagt... men han ringde ju aldrig, så tillslut åkte jag bort och kollade om han var utanför och det var han ju. Då berättade han att han hade varit tvungen o slå av mobilen medan han gjorde provet, och när han skulle slå på den igen hade jag ju pinkod, och den kunde ju inte han :/
Så där hade vi stått ca 500 meter ifrån varann och väntat hur länge som helst haha...


Förresten... jag är med i en fototävling på facebook och min bild har gått till final, jag tävlar med bilden ovanför här ^^
I tävlingen har jag chans o vinna ett stativ till kameran :)

Rösta på mig om du tycker om bilden!! Det skulle vara jättekul o vinna, jag har aldrig tävlat med någon av mina bilder förrut :P


Klicka här om du vill rösta på mig :) Men
skriv tydligt att du röstar på bilden, annars räknas inte rösten...


[Edit] Det verkar inte funka, man måste tydligen  Gilla tvspelsweb för att kunna rösta... :/




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: