2011-05-09
 14:56:54

Lilla snigel...

© Soffiloffis



Nu har Daniel haft sin 2:a körlektion och den gick lika bra som den förra tror jag...
Sen har han fått datum för både skrivning och uppkörning :P Så snart har han körkort!! :D

Medan han körde så var jag och tjejerna hos mamma o hälsade på, dom höll på för fullt med o packa in i husbilen inför Italienresan. Dom åker ju neråt imorron så...
Så flickorna körde runt på trehjulingarna o lekte lite i sandlådan :)
Sen hittade dom en liten snigel och sjöng lilla snigel för den och en spindel sjöng dom
imse vimse spindel för :P  Så himla gulligt!

Innan vi åkte hem sen så åkte jag bort till lasarettet och tog blodprov... Daniel och flickorna satt i bilen och svettades under tiden! Det tog ju hur lång tid som helst innan jag fick komma in. Men men, skönt o ha det gjort iaf :)  Sen bokade jag om Pontus BVC tid också, han skulle ju ha varit dit idag men det är ju lite svårt o väga honom när han inte är hemma ;) Så vi ska dit nästa vecka istället :)

Det var förresten tänder som var på G när Pontus hade feber, nu hade det pluppat ut två nya i överkäken berättade Ketty igår när hon ringde :)

Aja nu ska jag gå ut på balkongen en stund o svalka mej lite!
Hörs sen
Kram


Fidde
PUBLICERAT: 2011-05-09, 19:54:48

Snigel är väl det snabbaste man kan fota med en canon kamera.


Sofie
PUBLICERAT: 2011-05-10, 21:02:47 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Haha nädu, ska vi slå vad? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: