2011-05-27
 14:12:30

Saknar den!!



Nu har vi varit inne i stan igen...
Daniel hade körning och jag o barnen var hemma hos mamma.
Sen när Daniel var klar så åkte vi upp till Coop på lyviksberget o handlade hem blöjor o annat välbehövligt...
Och när vi kom tebax till Grängesberg kom Daniel på att vi skulle köpa hem frukt, för det kan ju va gött o ha hemma! Så då svängde vi förbi vid konsum...

Igår hämtade vi förresten ut nya kopplingen till den andra saaben, så snart kanske vi äntligen får fart på den igen :P Saknar den!!

Och mitt paket hade kommit till Umeå och sorterats där nu, så har jag tur kan jag hämta ut det i eftermiddag eller imorron... annars får jag vänta äända tills på måndag *snyft*

Aja
Kramelikram


Ett hus i grängesberg...


© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: