2011-05-23
 16:07:11

Otäckt!!

 


Igår på eftermiddan tog jag med mej tjejerna och gick ut en stund. Pontus o Daniel stannade kvar inne.
Först gick vi bara ut till baksidan så dom fick leka lite där, men sen ville dom åka rutchkana så då gick vi bort till den stora lekparken istället :)
Det blev en snabbvända hem emellan, men sen gick vi tillbaks till lekparken igen :)


Isabelle



Julia



Idag har vi varit i stan en stund, Daniel hade ju en körlektion och under tiden var jag o barnen hemmma hos mamma... När jag var där skulle jag hämta posten så jag sa åt tjejerna att stanna kvar med Pontus inomhus, ville ju inte att han skulle krypa ut och ramla ner för trappen. Så dom drog igen innerdörren och jag gick ut. Det tog ju max en minut att hämta posten så på den korta tiden kunde väl inget hända tänkte jag. Men när jag kom tillbaks hade tjejerna låst ytterdörren!!! Jag fick panik för jag hade varken nycklar eller mobil med mej ut och mammas dörr är skitsvår att öppna ibland, särskilt för dessa två damer.

Men tillslut kom jag på att dom kanske kunde öppna källardörren istället, så efter lite snyftningar där innifrån så fick dom äntligen upp dörren. Gud vad rädd jag var, och dom också tror jag. Men nu har dom iaf lovat att aldrig låsa ytterdörren så där igen...
Fast jag kommer nog ta med mej nycklarna ändå härdanefter, för säkerhets skull :)

Kramar


Pontus



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: