2011-05-28
 12:51:33

Marknaden...



Nu har vi varit på marknaden :)
Gud vad liten den var i år, det kändes som man kunde gå igenom den på en kvart typ... och jag tror den minskar mer o mer för varje år som går!
Flickorna åkte en karusell iaf, tågkarusellen, och jag tror dom tyckte det var jättekul :) Sen fick dom lite marknadsgodis och en varsin leksak... Pontus sov sej igenom hela marknaden :P

Jag o Daniel köpte ingenting åt oss själva. Jag tänkte nästan köpa en ny handväska men nja, jag har ju en jag är ganska nöjd med nu så :)

Träffade Malle på vägen till marknaden och så träffade vi Victoria och hennes kompis när vi gick tebax till bilen sen...


Undrar vad dom sitter o pratar om hihi :P

 

Julia :)


© Soffiloffis






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: