2011-05-29
 20:16:03

Var är den??



Var i helskotta tog sommaren vägen?
Det regnar ju var o varannan dag, och regnar det inte så är det mulet åtminstone... *suck o stön*

Annars hade vi tvättstuga idag igen iaf så vi tvättade hela förmiddan :)
Sen städade vi hela lägenheten igen... Tycker det blir stökigt hela tiden! Vi har alldeles för mycket saker så minst hälften borde slängas eller säljas :/

© Soffiloffis



Flickorna har precis blitt nattade och Pontus sitter o leker här bredvid mej :)
Jag funderar på o spela eller se nån film, fåse vad det blir...

Jag såg förresten nya Änglagård-filmen för nån dag sen och den var faktiskt rätt okey :) Hade inte så höga förväntningar på den om jag ska vara ärlig...

Hoppas att mitt paket kommer imorron nurå! Jag har längtat halvt ihjäl mig hela helgen så jag skulle bli skitglad om det dök upp då :)

Men men
Nu ska jag ta mej ett härligt bad
Kramar



Lotta - Mamma i oktober <3
PUBLICERAT: 2011-05-30, 17:12:16 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Nu är sommaren här! ;) Hihi. Idag iaf, soligt & härligt väder! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: