2011-10-16
 19:11:07

:) :)



Det var en ganska kul kväll igår :)
Men vi åkte hem rätt tidigt har jag för mej...

Nu är barnen hemma igen så vi håller på o kollar på Iceage 3 med flickorna.
Försöker få Pontus o somna också, för han är verkligen skittrött! Men det går inge vidare.

Imorron ska dom till dagis igen alla tre :)
Så medan dom är där tror jag Daniel skulle byta däck på bilen.. det börjar väl bli dags för det nu.
Och så ska ju jag klippa mej imorron också :P Det ser jag fram emot som sjuttsingen!



 



Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2011-10-16, 20:34:50 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hoppas att du blir nöjd med klippningen imån :) Önskar att mitt hår kunde växa lite så att jag oxå fick gå till frisören :) meen det verkar aldrig vilja bli längre än så här :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: