2011-10-14
 11:33:51

Förkyld :/



Varken jag eller Daniel klarade oss från förkylningen :/
Jag känner mej halvdöd och Daniel hade legat o hostat halva natten sa han... men eftersom jag sover som en stock har jag inte hört nånting :)

Igår klippte jag luggen på mej själv. Och jag vet inte riktigt hur det blev... så fort jag kollar mej i spegeln ser jag ett hårstrå som sticker ut där, och sen ser jag ett till där som jag måste klippa bort. Så snart har jag väl ingen lugg kvar alls längre haha :P

Daniel är inne i stan... han köpte ingen alkohol då när jag var in eftersom vi hade Pontus med oss, så han skulle göra det nu istället. Och så skulle han visst till AF o lämna in sökta jobb. Och så tror jag han skulle köpa ett nytt spel till PS3:an också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: