2011-09-12
 08:18:43

Ledsen...

© Soffiloffis



Nu har vi lämnat barnen på dagis...
Isabelle blev jätteledsen och ville knappt gå in, vet inte vad det är för fel :/
Får väl hoppas hon får kul iaf!

Jag är skittrött! Jag somnade rätt sent igår så det känns som jag skulle behöva vila en stund, men samtidigt känns det som man slösar bort hela förmiddan då.
Imorron ska iaf Daniel lägga svetsprov, och om han klarar det ska han till Sundsvall nästa vecka o jobba :)


Ska väl ringa malle senare idag o berätta hur det blir, om jag kommer på hennes fest eller inte... jag skickade sms i slutet av förra veckan men jag vet inte om hon har fått det, har inte fått nåt svar än iaf... och idag går ju O.S.A ut så!

Aja
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: