2011-09-25
 15:23:12

Söndagsnytt!



Jag har inte så mycket att skriva idag heller...
Men Daniel har väl packat ner det han ska ha med sej imorron, och jag har kollat igenom barnens för små kläder och lagt ner det i lådor. Vi har ju två överfulla ikeasäckar med bebiskläder och sånt som tjejerna nyss har vuxit ur, så jag vet knappt var jag ska göra av allt! Patricia kanske kan få en del (om hon vill alltså) :)
Resten får vi väl försöka proppa in i källaren...

Pontus lärde sej klättra upp i soffan idag :)
Duktig kille!

Vi har förresten haft översvämning i köket för en stund sen..
Jag glömde väl o lägga ner slangen från tvättmaskinen i diskhon :(
Är man klantig eller är man klantig?!


© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: