2011-09-29
 13:26:53

Sprutdags...

© Soffiloffis


Hela förmiddan har jag ringt en massa samtal. Trök!
Och sen innan jag hämtade flickorna på dagis så åkte jag o Pontus till bvc så han fick sin tredje spruta...
Han blev jätteledsen, men det gick över snabbt iaf.
Fick tider till flickornas 4-årskontroll när jag ändå var där också, så den 27 oktober är det dags för dom.

När det var klart gick vi bort till dagis o hämtade tjejerna :)
Jag hade ringt o förvarnat om att jag skulle hämta senare, så dom var ute o lekte när jag kom...
Sen gick vi bort till bilen o åkte in till stan och fixade allt som skulle göras där.
Och efter det hem till Gränges o handlade lite innan vi äntligen åkte hem!
Blä vilken stressig dag det har varit idag känns det som...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: