2011-09-15
 21:05:36

Torsdag!

© Soffiloffis



Jag känner mej helt död... jag skulle nog behöva sova i minst ett dygn eller så!

Någon lekpark blev det inte idag...
Jag började vika tvätt och sen spelade jag o Julia lite Wii o vips så var Daniel o Isabelle hemma :)
Imorron ska iaf barnen till dagis igen...
Och sen på lördag blir det marknad och så ska jag väl hem till Malle på kalas också är det tänkt...

Det hade förresten inte varit nåt farligt med Isabelles tunga, läkaren hade sagt att det kunde svida lite ibland och att hon troligtvis kommer ha såna där små sår lite då o då hela livet. Smittsamt ska det inte heller vara, så det är ju bra :)

Men nu surfa lite och sen sova
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2011-09-15, 21:24:28 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

skönt att de inte va nå farligt mä de på tungan :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: