2011-09-18
 00:01:46

En ny lista

Namn: Sofie
Piercingar: Nej, bara hål i öronen.
Tatueringar: Nej.
Längd: 171½
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Blandad kompott
Fräknar: Nej.
Motto: Lev livet för fan, innan livet lever fan med dig!

Kär? Jajjamen :)
Önskar du att du bodde någon annan stans? Ja!
Tänker du på självmord? Nope
Tycker du att du är attraktiv? Nä
Dricker du? Det händer
Använder du droger? Nej.
Röker du? Nej.
Vilket schampo använder du? VO5
Vilken parfym använder du? Just nu Britney Spears - Belive
Vad är du rädd för? Döden
Gillar du att tvätta? Nae... finns väl roligare saker att pyssla med!
Gillar du berg och dalbanor? Ibland, beror på vilket humör jag är på...

Senaste...
Filmen du hyrde
? Det var så längesen
Filmen du köpte? Daniel köpte Asterix för inte så längesen
Låten du hörde: Twisted sister - We're not gonna take it
Låten du laddade ner? Jag har som sagt ett minne som en guldfisk :)
Personen du ringde? Daniel
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Nåt barnprogram :)
Person du tänkte på? Daniel


För eller emot...
Långdistansförhållanden? Skulle nog inte funka för mej men toppen om det funkar för andra...
Utnyttja någon? Emot, så klart!
Självmord? Hemskt att det ska behöva sluta så! Emot!
Ungdomar som röker? Emot
Använda droger? Emot!
Sex före äktenskapet? För :P
Köra onyktert? Emot!
Förhållanden? För!

Favorit...
Låt: Finns så många, kan inte välja.
Sak att göra: Dansa
Sport: Fotboll
Dryck: Sprite med E
Kläder: Jeans..
Film: Finns så många...
Bil: Har kommit på att jag faktiskt gillar volvo :) Trots allt ;)
Serie: Desperate housewifes.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? Ja det har väl hänt
Gråtit över en flicka? Ja, tråkigt när vänner försvinner :/
Ljugit för någon? Ja det har jag säkert
Varit i slagsmål? Ja tyvärr
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Japp

Antal...
Gånger du vart kär
? Många gånger
Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte... några gånger iaf..
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning...
Tjejer du kysst? Många på fyllan haha
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte många... Högst fem
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Minst två iaf

Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Vatten.

Senaste...
boken du läste? Har inte läst en bok på över ett år.... så jag minns inte
Personen du fick e-mail av? Veronica :)
Personen du fick brev av? Hyran kom nyss
Personen du fick sms av? Peter Kullin
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton eller juldagen :)
Saken du köpte? Pålägg

Vad har du gjort idag? Gått på marknad o varit hemma resten av dagen
Var det kul? Japp :) Särskilt kul var det o åka karusell med Victoria, älskar karuseller!!
Brukar du svära mycket? Mm tyvärr
När stiger du upp på morgonen? Olika
Gillar du att slåss? Haha nä inte direkt
Vad har du på dig? Jeans o grå tunika
Vad ska du göra ikväll? Sova snart.
Vad är du allergisk mot? Ingenting, vad jag vet om.
Var har du ont? Ingenstans
Använder du hårspray? Ibland
Kan du stå på händer? Nä inte sen jag ramlade över... det gjorde ONT!
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark <3
Salt eller socker? Haha, beror väl på till vad.
Gillar du ketchup? Ja jag älskar ketchup!
Är du glad nu? Jadå
Var du glad igår? Joda
Vad dansar du till? Musik, för det mesta.
Stockholm är... ? En tråkig stad (utseendemässigt)
Göteborg är... ? En vacker stad!
Kan du sjunga? Nej :)
Spaghetti eller makaroner? Makkisar
Land du vill besöka? Australien och England!
Värsta fylleminne? När jag var på Sweden Rock 2004... Jag hade sett fram emot o få se Nightwish hur länge som helst, men när det väl var dags för dom o spela så däckade jag i tältet så jag missade dom totalt :(
Det var det enda bandet som jag verkligen ville se på SRF... Usch vad deprimerad jag blev efter det haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: