2012-03-27
 23:39:42

Blomjakt imorron :)

© Soffiloffis



Nu har vi varit o käkat på China Town :)
Det blev en 5 små rätter som jag och Daniel delade på... Det var jättegott!
Jag har ju aldig käkat kinamat hos dom, jag brukar alltid ta oxfilé när vi äter där, så det var kul o testa något nytt! :)

Efteråt hämtade vi barnen hos mamma/mormor och åkte hem.
Jag fick låna mammas bil eftersom jag ska till Falun med Julia på fredag :)

Imorron ska jag ut o fotografera blommor när barnen är på dagis, har jag tänkt... Men vi får väl se om jag hittar några, för än så länge har jag inte sett en enda tussilago, inte en enda snödroppe och inte en enda krokus! Ändå har jag försökt hålla utkik när jag har varit ute, men dom verkar gömma sej för mej dom små jäklarna ;)

Aja...
Dags o sova är det nu iaf!
Kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: