2012-03-22
 13:29:40

Tidiga :)



Vi var lite tidiga till BVC idag, en hel halvtimme för tidiga. Jag gick ju dit så jag visste inte riktigt vilken tid jag skulle gå för o komma dit i lagom tid. Ville ju inte komma försent heller. Men Pontus hann ju leka med många leksaker innan det blev vår tur, så han hade kul iaf :)

Sprutan gick hur bra som helst, han sa inte ett pip när sköterskan tryckte in sprutan i armen på honom. Han gnydde bara till lite när hon sprutade in vaccinet. Mammas duktiga kille :)

Han vägde 14.560 gram, var 86 cm lång och huvudomfånget var 48 cm :)
BVC-sköterskan tyckte han var duktig att sitta still, andra 1½ åringar brukar protestera hej vilt...

Mamma ringde när jag var på väg därifrån och berättade att dom var på väg hemåt med flickorna. Så då var det bara o knalla hem då, jag hade ju tänkt gå förbi hos Milla o Alice när jag ändå var i närheten men jag får gå dit en annan dag istället.


© Soffiloffis


Jenny
PUBLICERAT: 2012-03-22, 17:23:25 | URL: http://datajenny.se

Jag är sjuk just nu, men annars mår jag bra. Jobbar för fullt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: