2012-05-30
 16:07:44

Onsdag!!



Igår innan vi badade barnen passade vi på o raka av Pontus håret igen :)
Alla tre är fortfarande förkylda så dom är fortfarande hemma från dagis.
Men idag åkte vi iaf ut en vända med bilen. Det blir så drygt o tråkigt att bara sitta inne i lägenheten och glo hela tiden!

Imorron börjar Daniel jobba igen :)
Och jag ska ringa lite samtal...

Vi la nyss in Pontus i sängen, och jag tror han somnade direkt! Han var skittrött!
Flickorna ligger o hostar i soffan... dom får vara vakna ett litet tag till iaf :)

© Soffiloffis



Mams
PUBLICERAT: 2012-05-30, 19:27:04

Jaha har Daniel fått jobb igen kul är det på samma ställe?

Men varför rakade ni Pontus igen kunde det inte fått växa ut lite det blev ju så fint när det blev lite längre.

Hoppas ni kryar på er


Sofie
PUBLICERAT: 2012-05-30, 22:55:08 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Japp, det var HN som hörde av sej igen o ville att han skulle jobba lite :) Jag vet inte, jag tyckte det var fint när det var renrakat också och han ville ju själv med så :P



Japp det hoppas jag också! :) Ha så kul nu! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: