2012-11-28
 20:16:00

Otäckt!

© Soffiloffis
 
Usch, idag gjorde Pontus sej riktigt illa... jag höll på o dammsög i köket när han kom o var jätteledsen. Så jag satte mej vid köksbordet o tröstade honom... Flickorna som lekte med honom när det hände sa att han hade stått på leksakståget (som vi har sagt åt honom flera gånger att han absolut inte får stå på =/) och så hade det glidit iväg och han hade ramlat o slagit sig.
 
När han hade lugnat sej lite så skulle jag titta var han hade gjort sig illa och då upptäckte jag att han var alldeles blodig runt hela munnen! Det bara rann blod längs hela min arm o hela hans mage. Jag fick lite smått panik men gick iaf o hämtade en isbit o la mot läppen så då slutade det blöda efter en liten stund.
Då såg jag att han hade två små sår på läppen. Kollade så att tänderna var hela o det var dom ju som tur var!
 
Efter en stund kom Daniel hem, han hade varit in till stan o fixat med lite saker...
Då berättade vi för honom vad som hade hänt, och han tittade på Pontus läpp o såg att han hade bitit hål rakt igenom läppen på två ställen!!! Fattar inte hur jag kunde missa det... Stackars lilla gubben =(
 


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2012-11-28, 22:48:06

Usch då :( Stackars lilla, inte kul när de händer dom små nåt.. Man får så ont i hjärtat då :( Förresten har inte sett hatt du skrivit svar om att ses, vi kanske kan ta de nästa vecka? vi ska iväg o handla lite julklappar i helgen :) Kram


mams
PUBLICERAT: 2012-11-29, 18:55:57

Åh stackars Pontus gulleplutten



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: