2012-10-23
 23:24:28

Tisdag :)

 
© Soffiloffis
 
Idag har jag mått mycket bättre :) Najs!
Och på förmiddan sökte jag lite jobb igen...
Sen på eftermiddan fotade jag i tältet :)
 
Och Daniel var till sjukgymnasten idag på förmiddan också, och hon hade kollat i datorn o sett att det troligtvis var diskbråck han hade ändå! Läkaren sa ju i förra veckan att röntgen inte hade visat något :S
Man kan ju undra vad läkaren tittade i för papper när han sa så där!
 
Nu på kvällen blev jag skitsugen på o göra om lite här hemma o tänkte måla om- och sätta upp spegeln på väggen ute i hallen (den har varit i sovrummet tidigare), men tyvärr hittade jag inte mina färger så det får bli en annan dag :)  Skulle ju egentligen behöva tapetsera om i hallen också för där ser det förjävligt ut... men det får bli en annan dag det med!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: