2012-10-25
 11:07:00

Torsdag...

 
 
Sitter här på kursen o trökar... Vi har städat lokalerna här alldeles nyss :)
Jeklar vad kallt det är ute idag, men det är ju åtminstone soligt o fint!
 
När jag gick hit imorse så stannade jag och tog lite kort efter vägen, men jag var tvungen o gå in tillslut för att jag blev o frysa så om händerna!
 
Jag och Ann har haft djuuupa samtal om livet idag haha :) Kul o få lite goda råd ibland, känns som det kan behövas :)
 
 
Imorse utanför vårat hus... kallt!
© Soffiloffis
 
 
Jag ska försöka få tag på flickornas läkare sen så jag får det där jäkla receptet! Tänk att det ska vara så krångligt att få ett recept utskrivet! Det är ju inte första gången jag måste ringa en massa samtal om det.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: