2012-10-26
 00:56:00

Ojsan hoppsan :)

 
© Soffiloffis
 
Oj, jag somnade visst till när jag la Pontus... så vaknade jag nu när han ville ha välling igen! Jag känner mej helt död nu... o huvudvärk fick jag på köpet =/
Daniel försökte tydligen väcka mej flera gånger... men jag bara snarkade vidare... trött? :P
 
Jag o barnen skulle ha varit hem till mamma idag på eftermiddan, men vi åker dit imorron istället...
Jag sminkade barnen lite när dom kom hem från dagis idag :) Jag köpte ju ansiktsfärg på leksaksaffären här om dagen och det passade ju bra för nästa onsdag ska dom klä ut sej på dagis, halloweenparty är det visst då :) Skoj skoj! Daniel tycker att jag ska göra Pontus till clown iaf, få se vad flickorna ska bli utklädda till då :P
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: