2013-04-29
 09:11:00

Måndag morgon :)

 
 
Nu har jag kommit till kursen...
Jag var tvungen att ringa ett samtal innan jag gick hit, men fick inget svar så jag får väl försöka igen imorron eller nåt. Varför ha telefontid på morgonen om man ändå inte svarar på den? =/
 
Lämningen av barnen gick iaf jättebra idag :)
Imorron ska Pontus till BVC på 2½ års kontroll... Och här slutar vi tydligen klockan 12 då, så fåse om jag hinner hit alls. Sen på onsdag är vi lediga, det känns skönt :)
 
Per-Ragnar kom nyss in o frågade om jag ville visa Tova hur systemkameran funkar sen :) Så det ska jag göra... Hoppas hon förstår vad jag menar bara för jag brukar ju vara skitkass på o förklara saker för folk :P
Men äsch, det ska nog gå bra :)
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: