2013-08-16
 08:00:17

Fredag :)

 
 
Barnen är lämnade på dagis/fritids och jag har precis kommit hem o ätit frukost...
Jag ska väl snart gå bort till kursen.
Måste ringa en del samtal idag också!
 
För tidigare i veckan när jag frågade om vi föräldrar skulle vara med första dagen när tjejerna börjar i förskoleklassen så svarade alla fröknarna att nej det behövdes inte alls, det där klarar dom själva tyckte dom. Jag tyckte det kändes lite konstigt men men.
 
Sen igår sa deras förskolelärare att dom gärna ville att nån av oss föräldrar är med första dagen. Jag blev lite förvånad eftersom dom andra fröknarna hade sagt helt annorlunda, men det är klart att vi ska vara med då... iaf jag, jag tror det är lite svårare för Daniel att ta ledigt från sitt jobb :)
 
Men eftersom dom första fröknarna sa nej när jag frågade så planerade jag in en sak jag skulle göra på måndag förmiddag så nu måste jag ändra datum för det då :) no problems :P
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: