2013-02-10
 20:27:00

Skata!

 
 
Nu är barnen lagda så nu tänker jag bara slösurfa en stund...
Och sen när dom har somnat ska jag ta ett varmt bad :)
 
Usch jag känner verkligen inte för o gå till kursen imorron =/ Men jag måste!
Inspirationen är ju inte på topp om man säger så... Förhoppningsvis kommer den iaf tillbaks sen när snön börjar försvinna o blommorna börjar blomma! Men nu när det är så här grått, trist o snöigt så vill man (jag) ju bara dra täcket över huvvet!
 
Jag försökte iaf ta kort på fåglar idag på eftermiddan... Det brukar sitta massor i trädet utanför vid balkongen. Små söta pippisar. Men nu fanns det inte en enda fågeljäkel! Jag satt där i säkert en halvtimme o glodde och tillslut kom det iaf fram en skitig gammal skata och satte sig lite längre in bland buskarna :)
Alltid något...
 
 
 
© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2013-02-10, 22:33:43 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

hehe gammal skata
Häng ut talgbollar om de når så kanske de stannar längre så du hinner fota :)

Svar: Ja det kan jag ju göra :) Tack för tipset! :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: