2013-02-26
 21:18:49

Tisdag!

 
 
Idag har vi varit inne i stan nästan hela dagen...
Först skulle tjejerna lämna urinprov vid barnmottagningen på förmiddan. Sen skulle dom till talpedagogen på eftermiddan!
Nu blir det inget mer besök hos talpedagogen förrän i slutet av april. Så nu får vi öva en massa hemma ett tag då :)
 
Min nya omvändningsring har kommit förresten o det var skitkul o leka med den :D
Men jäklar vad svårt det var o få in skärpan på det man skulle fota... man var tvungen o vara typ en centimeter från objektet för att det skulle synas nåt överhuvudtaget...
Helst ska man väl ha stativ, då kanske det blir lättare men jag provade på frihand och det kändes som jag vinglade flera meter åt alla håll :P Tillslut fick jag till det, iaf någorlunda :)
 
Nu längtar jag bara tills småkrypen kommer fram!! :P
Här är knapparna på tv-dosan iaf...
 
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: