2013-06-29
 10:02:00

Lördag...

 © Soffiloffis
 
 
Jag kände redan igår när jag kom hem att jag var helt slut... Jag hade skitont i halsen och var alldeles snorig o huvvet kändes tungt... Så vid halv nio gick jag o la mej, samtidigt som Pontus. Jag tror till o med att jag hann somna innan honom! Daniel hade lagt sej en halvtimme senare o då måste jag redan ha sovit för det minns jag iaf inte. 
Idag har jag fortfarande ont i halsen och känner mej allmänt hängig =/
 
Det kanske var tur att det inte blev nån ludvikafest ändå då, även om det känns lite trökit! Men det var tydligen ingen bra fest i år så jag kanske inte missade nåt (mer än o träffa vännerna förstås) :)
 
Fick tips av milla att det är nåt vid Piren idag för barnen :) Så det kanske vi skulle åka in på...
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: