2013-06-03
 05:59:14

Tidig måndag morgon...

© Soffiloffis
 
 
Igårkväll provade jag o spela daoc för första gången :)
Daniel övertalade mej tillslut :P Jag vet inte hur många år han har försökt få mej att prova det men jag har tyckt att det har verkat vara så krångligt så jag har inte velat...
Men nu behövde han o Dennis hjälp så jag "offrade" väl mej då haha
Och det verkar faktiskt vara ett ganska kul spel när man väl kommer in i det :)
 
Nu har han åkt till Västerås... jag vaknade vid fem imorse när han stängde dörren.
Och flickorna håller på o lämnar kissprov, så dom ska jag svänga förbi med vid vårdcentralen sen när jag har lämnat barnen på dagis.
 
Men nu är det dags o fixa oss
Skriver mer sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: