2013-10-15
 15:10:42

HSB-huset :)

 
 
Idag har vi varit vid Gruvkontoret o fotat utsikten över gruvområdet. Jag trodde att skärningen skulle synas bättre än den gjorde så lite besvikna tror jag nog att vi blev allihop. Men men... Det blev ju lite andra bilder iaf :)
Sen åkte jag, Ann och Maritha upp till HSB-huset och fotade lite där också :)
 
Vid 12 kom Daniel o hämtade mej och så åkte vi till Dalporten o köpte varsin kebab med bröd. Sen var han tvungen att sticka iväg till jobbet.
Jag har nyss gått igenom mina bilder från dagen... Här nedanför är några av bilderna från HSB-huset :)
 
 
 
 

 
 
 
 
 
© Soffiloffis
 
Jag lägger upp fler bilder senare ikväll tror jag, jag slutar alldeles strax så :)
Hörs sen... Kramar


Milla
PUBLICERAT: 2013-10-15, 20:32:36 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Hej den gröna trappupgången. Första bilden. Är det på våning två eller är ni högst upp?
Är det våning två alltså en trappa upp är det dörren där min mormor bodde. Å efter henne bodde ju din svärmor där.
Va du in i lägenheten nåt?
Ser ut som jag skulle kunna relatera ett av fotona till köket.
Hemskt att se de så dära sönderslaget.

Svar: Hej :) På första bilden är vi högst upp, fast vi tog oss inte in i den lägenheten för stegen stod i vägen så vi fick inte upp dörren. Men i alla andra lägenheter i den trappuppgången var vi inne i :) Ah ok var det i den trappen dom bodde? :) Fränt!Ja, det är ju så onödigt att dom måste slå sönder bara för att det blir o stå tomt =/
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-10-16, 09:47:38 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

åh, vilka fina bilder:)
Älskar allt som har med övergivet och förfall att göra:)

Svar: Tack så mycket :DJa, jag med :) och här i Grängesberg finns det ju ganska mycket övergivet sen dom la ner gruvan o det, jättekul (att fota, inte så kul att det har blivit så :P)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: