2013-09-10
 13:55:00

Tisdagsutflykt :)

 
 
Imorse när jag hade lämnat barnen åkte jag hem och hämtade kameran och väskan och så gick jag ner till stationen. Ann bestämde sej för o inte hänga med så jag fick busskortet av henne innan hon gick upp till jobbet igen. Själv hoppade jag på bussen och åkte in till Ludvika där jag blev upplockad av Karin o Helge :)
 
Efter det åkte vi till Håksberg för lite tomtfotografering och sen fotade vi gruvlaven som finns där också. När det var klart åkte vi till Sörvik och fotade tomter där med, sen nybygda stället mellan ludvika o sörvik (minns inte vad det heter) och så Lekomberg för lite utsiktsbilder, sen stannade vi till vid Piren också innan det var dags för mej att kliva på bussen till Grängesberg :)
 
Nu är jag hemma igen och har jobbsök på eftermiddan, och jag har så sjukt ont i huvudet! Troligtvis är det kaffehuvudvärk =/  Jag sitter o dricker kaffe nu så jag hoppas det släpper snart!
Jag håller på o lägger in bilderna i datorn också... spännande :P
 
 
Utsikten från Lekomberg
 
Haha vi blev fundersamma på vad det kunde vara för fågel som satt på räcket där uppe, kunde det vara en uggla? Vad kul att få se en levande sån tyckte vi och jag skyndade mej att sätta på ett annat objektiv... Bara den inte flyger iväg nudå, tänkte jag :P
 
Sen såg vi att det bara var en fejkfågel haha...
 
Ett lite annorlunda hus till salu i Sörvik ;)
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-09-10, 19:24:11 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Härliga bilder:)
Haha, trodde det också var en uggla, en riktigt alltså;)

Svar: Tack :)Haha skönt att jag inte var ensam då :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: