2013-09-26
 18:42:00

Torsdag kväll!

Bilden är tagen vid ett annat tillfälle, när Daniel körde :P
© Soffiloffis
 
 
Nu är vi äntligen hemma från Falun och jag känner mej helt yr i huvvet efter allt bilåkande.
 
Resan dit var dryg, för halvvägs till Borlänge kom jag på att jag hade glömt kissproven hemma, så då var det bara att vända och åka hem o hämta dem :(
 
Jag som tyckte att vi hade så gott om tid, vi åkte ju strax före tolv så jag trodde vi skulle få sitta i väntrummet i Falun i flera timmar o vänta, men istället blev det stressigt, som vanligt.
Usch vad sur jag blev på mej själv när jag kom på att dom var kvar hemma!!
Men vi kom iaf dit fem minuter innan vi skulle vara där :)
 
Eventuellt håller Isabelle på o får vattkoppor. Hon har en prick på magen som kliar och gör ont, men det skulle även kunna vara ett myggbett eller nåt. Vi får se... Hon är ju hostig och snuvig så risken finns ju att det är vattkoppor!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: